Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag of is het antwoord niet helemaal duidelijk? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Jullie claimen dat de producten in de webshop gegarandeerd vrij zijn van schadelijke ingrediënten. Wat verstaan jullie onder ‘schadelijke ingrediënten”?
Hieronder verstaan wij alle ingrediënten die op de één of andere wijze schadelijk zijn of kunnen zijn voor onze huid of gezondheid. Hierbij maken wij geen onderscheid in de mate waarin een ingrediënt schadelijk is of pas schadelijk wordt bij een bepaalde hoeveelheid.

Zijn jullie producten vegan?
Hoewel wij streven naar een volledig veganistisch aanbod zijn nog niet al onze producten vegan. In een aantal producten zit (nog) wolvet of bijenwas. Wij hopen deze in de toekomst te kunnen vervangen voor een veganistische variant.

Bij alle producten staat wel duidelijk aangegeven of het product vegan is of niet.
Wij verkopen uitsluitend producten die NIET op dieren zijn getest.

Welke acties zijn er momenteel?
Al onze ‘reguliere’ acties worden begin van de maand bekend gemaakt via de nieuwsbrief en onze social media kanalen. Daarnaast posten wij deze ook op onze homepage. Deze acties gelden altijd voor de lopende kalendermaand.

Andere acties of Give Aways melden wij ook op onze homepage en delen wij op onze social media kanalen.

Wil je snel zien welke producten er nu in de aanbieding zijn? Ga dan naar onze SALE pagina.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel. Wij hopen in de toekomst een magazijnlocatie te openen waar bezoek mogelijk is.

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
Dit kan via deze link.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Dit kan via de nieuwsbrief. Na de Copyright, staat ‘Pas je voorkeur aan of schrijf je uit’.
Geen nieuwsbrief meer? Stuur dan een mailtje naar info@vrijnatuurlijk.nl

Bestellen en betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
In onze webshop kun je met verschillende methoden betalen, namelijk door middel van: iDeal, PayPal, CreditCard, handmatige bankoverschrijving of achteraf betalen met Klarna (binnen 14 dagen).

Kies je voor handmatige overschrijving, dan word je bestelling pas verzonden op het moment dat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Bij alle overige betaalmethodes word je bestelling binnen één werkdag verzonden.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Als het afrekenen goed is verlopen dan zie je een bevestiging in je browser. Tevens ontvang je een mail met de bevestiging van je bestelling en een overzicht van de bestelde producten.

Heb je geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij even mee.

Ik heb een vraag over mijn bestelling
Vragen kun je stellen via e-mail, de chat/WhatsApp of één van onze social media kanalen.

Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze inwisselen?
Je kunt de kortingscode invoeren in je winkelmandje. De korting wordt dan automatisch verrekend.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Heb je een bestelling geplaatst maar ben je wat vergeten? Of wil je toch liever een ander product? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Als je bestelling nog niet is ingepakt kunnen wij deze nog wijzigen.

Levering

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.
Past je bestelling door de brievenbus? Dan verzenden wij deze in een brievenbusdoosje als brievenbuspakje met Track&Trace.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je op een werkdag vóór 12:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk zal dit betekenen dat PostNL de volgende dag je pakketje bezorgd. Het kan helaas voorkomen dat de bezorging door PostNL vertraging oploopt. Mocht je je zorgen maken of duurt het erg lang? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail, WhatsApp/chatfunctie of Social Media.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen door PostNL en kunnen je buren het pakketje ook niet in ontvangst nemen? Dan ontvang je een niet thuis bericht van PostNL, hiermee kun je jouw pakketje de volgende werkdag ophalen bij een PostNL punt.

Naar welke landen versturen jullie?
In principe versturen wij alleen bestellingen naar adressen in Nederland en België. Woon je in een ander land en wil je graag een bestelling in onze webshop plaatsen? Neem dan even contact met ons op.

Wat bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,95. Past je bestelling door de brievenbus? Dan rekenen wij € 2,95.
Vanaf € 60,- word je bestelling binnen Nederland gratis verzonden.

De verzendkosten naar België bedragen voor alle pakketten € 6,95. Vanaf € 80,- betalen wij de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij hopen in de toekomst een locatie te kunnen openen waar bezoek mogelijk is.

Ik heb mij bedacht, kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Bekijk hier ons retourbeleid.